Het is bijna zover - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Jannike Berg - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Jannike Berg - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: jannikevandenberg

Blijf op de hoogte en volg Jannike

25 Oktober 2011 | Nederland, Emmen

Nog 3 dagen en dan vertrekken we na een lange tijd van voorbereiden naar Gambia. We hebben er allemaal ontzettend veel zin in,maar toch begint de spanning ook wel te komen.
Leuk is het om de verhalen van onze medestudenten te lezen die er al zitten, want dan begint het helemaal te kriebelen.

Vorige week zijn wij nog druk beziggeweest op een school in Emmerhout. Samen met Marije, Jose, Michelle en Bennie hebben we 90 tafels en stoelen uit elkaar gehaald en ingeladen.Ook hebben we nog lesmaterialen in dozen gedaan.
Erg mooi materiaal, waar wij heel erg blij mee zijn!

Daarnaast zijn we ook nog beziggeweest met het voorbereiden van de lessen, nadenken op welke manier we onze werkvormen daar willen aanbieden.

Deze week bestaat voornamelijk uit inpakken en nog leuke dingen doen met familie en vrienden.

Dit was even een korte verslagje van waar we nu nog mee bezig zijn. De volgende keer dat ik schrijf, zitten we waarschijnlijk al in Gambia.

Tot dan!!

Alles al ingepakt?

xx

• 27 Oktober 2011 - 19:55

Marieke:

Goede reis alvast en veel plezier met dit mooie avontuur!
    Liefs x

• 27 Oktober 2011 - 20:38

Marlou:

Hey Meid!

Wilde je ook nog even op deze manier heel veel plezier en succes wensen!
    Spannend hoor, morgen gaat het allemaal gebeuren :D

Als jullie terug zijn, zijn jullie een hele ervaring rijker!

Pas goed op jezelf en op elkaar.

Tot over 4 week!

Dikke kus en knuffel